Pomoc
Konto
Zarejestrowałem konto przed 15 sierpnia 2022 roku, ale nie mogę się na nie zalogować. Jak mogę rozwiązać ten problem?
Szanowny Kliencie, 15 sierpnia 2022 roku wdrożyliśmy nową platformę. Niestety, z przyczyn technicznych nie udało się przenieść wszystkich dotychczasowych kont. Zachęcamy do szybkiej i łatwej rejestracji nowego konta.
Program lojalnościowy
Jestem zarejestrowanym użytkownikiem sprzed 15 sierpnia 2022 roku i byłem zarejestrowany także w programie lojalnościowym. Jak mogę odzyskać przysługujący mi rabat?
Nasz nowy program lojalnościowy działa na innych zasadach: od 15 sierpnia 2022 roku możesz zbierać punkty za każdym razem, gdy robisz zakupy lub wchodzisz w interakcję z naszym sklepem internetowym (wszystkie informacje o naszym nowym programie lojalnościowym znajdziesz tutaj). Jeśli Twoje konto nie zostało przeniesione, zarejestruj nowe konto (najlepiej z wykorzystaniem tego samego adresu e-mail, którego używałeś przed 15 sierpnia 2022 r.). Przed złożeniem kolejnego zamówienia skontaktuj się z nami, abyśmy mogli zaliczyć Ci liczbę punktów, do których masz prawo na podstawie wartości produktów z Twojego ostatniego zamówienia w naszym sklepie internetowym przed 15 sierpnia 2022 r. (z wyłączeniem zwróconych produktów i kosztów wysyłki związanych z zamówieniem).
Punkty możesz zrealizować bezpośrednio na stronie koszyka po dodaniu interesujących Cię produktów.
Wciąż pracujemy nad przeniesieniem kont i naliczeniem punktów na podstawie historii Twoich zamówień.