Koronawirus – Zmiany w organizacji pracy firmy Apolonia
Ogłoszenie Brak komentarzyAktualizacja z dnia 14 maja 2020 r.: nasz showroom będzie ponownie otwarty dla Państwa od poniedziałku 18 maja 2020 r. Więcej informacji
W związku z zagrożeniem epidemicznym i mając na uwadze zdrowie Państwa oraz naszych Pracowników jesteśmy zmuszeni zamknąć od dnia 16 marca 2020 do odwołania nasz sklep stacjonarny.
Co nie będzie możliwe?
- Odbieranie zamówień w sklepie stacjonarnym
- Dokonywanie zakupów w naszym sklepie stacjonarnym
Co będzie możliwe?
- Dokonywanie zakupów w naszym sklepie internetowym z dowolnym rodzajem przesyłki z wyjątkiem odbioru osobistego
- Otrzymywanie pomocy przy realizacji zamówień, otrzymywanie informacji na temat bieżących zamówień, wysyłek itp.
Praca naszego biura oraz wysyłka zamówień pozostanie niezmieniona, tzn. będziemy pracowali od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00.
Powyższe zmiany w organizacji pracy będą obowiązywały aż do odwołania: oczywiście będziemy Państwa informować o wszelkich kolejnych ewentualnych zmianach. W związku z tym zapraszamy do śledzenia naszej strony na Facebooku, aby być na bieżąco z najnowszymi informacjami.
W celu otrzymania dodatkowych informacji dotyczących zamówień i nie tylko, prosimy o kontakt za pośrednictwem następujących kanałów komunikacji:
- e-mail: poprzez Formularz kontaktowy dostępny na stronie Kontakt lub bezpośrednio pod adresem apolonia@apolonia.com.pl
- telefon: 22 425 95 90 / 22 425 95 91 / 515 940 201