Koronawirus – Zmiany w organizacji pracy firmy Apolonia

Ogłoszenie Brak komentarzy

Aktualizacja z dnia 14 maja 2020 r.: nasz showroom będzie ponownie otwarty dla Państwa od poniedziałku 18 maja 2020 r. Więcej informacji

W związku z zagrożeniem epidemicznym i mając na uwadze zdrowie Państwa oraz naszych Pracowników jesteśmy zmuszeni zamknąć od dnia 16 marca 2020 do odwołania nasz sklep stacjonarny.

Co nie będzie możliwe?

  • Odbieranie zamówień w sklepie stacjonarnym
  • Dokonywanie zakupów w naszym sklepie stacjonarnym

Co będzie możliwe?

  • Dokonywanie zakupów w naszym sklepie internetowym z dowolnym rodzajem przesyłki z wyjątkiem odbioru osobistego
  • Otrzymywanie pomocy przy realizacji zamówień, otrzymywanie informacji na temat bieżących zamówień, wysyłek itp.

Praca naszego biura oraz wysyłka zamówień pozostanie niezmieniona, tzn. będziemy pracowali od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00.

Powyższe zmiany w organizacji pracy będą obowiązywały aż do odwołania: oczywiście będziemy Państwa informować o wszelkich kolejnych ewentualnych zmianach. W związku z tym zapraszamy do śledzenia naszej strony na Facebooku, aby być na bieżąco z najnowszymi informacjami.

W celu otrzymania dodatkowych informacji dotyczących zamówień i nie tylko, prosimy o kontakt za pośrednictwem następujących kanałów komunikacji:

  • e-mail: poprzez Formularz kontaktowy dostępny na stronie Kontakt lub bezpośrednio pod adresem apolonia@apolonia.com.pl
  • telefon: 22 425 95 90 / 22 425 95 91 / 515 940 201