Koronawirus – Zmiany w organizacji pracy firmy Apolonia (październik 2020 r.)

Ogłoszenie Komenatrze na tej stronie zostały wyłączone

W związku z rosnącą liczbą zachorowań i mając na uwadze zdrowie Państwa oraz naszych Pracowników jesteśmy zmuszeni zamknąć od dnia 22 października 2020 r. do odwołania nasz sklep stacjonarny.

Co nie będzie możliwe?

  • Odbieranie zamówień w sklepie stacjonarnym bez wcześniejszego kontaktu telefonicznego lub mailowego.
  • Dokonywanie zakupów i przymierzanie ubrań w naszym sklepie stacjonarnym.

Co będzie możliwe?

  • Dokonywanie zakupów w naszym sklepie internetowym z dowolnym rodzajem przesyłki w tym z odbiorem osobistym po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie lub mailowo.
  • Otrzymywanie pomocy przy realizacji zamówień, otrzymywanie informacji na temat bieżących zamówień, wysyłek itp.

Praca naszego biura oraz wysyłka zamówień pozostanie niezmieniona, tzn. będziemy pracowali od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00.

W związku z zaistniałą sytuacją obniżyliśmy koszty wysyłki paczkomatem InPost, która jest jedną z najbezpieczniejszych form wysyłki, ponieważ ogranicza do minimum konieczność kontaktowania się z innymi osobami.

Powyższe zmiany w organizacji pracy będą obowiązywały aż do odwołania: oczywiście będziemy Państwa informować o wszelkich kolejnych ewentualnych zmianach. W związku z tym zapraszamy do śledzenia naszej strony na Facebooku, aby być na bieżąco z najnowszymi informacjami.

W celu otrzymania dodatkowych informacji dotyczących zamówień i nie tylko, prosimy o kontakt za pośrednictwem następujących kanałów komunikacji:

  • e-mail: poprzez Formularz kontaktowy dostępny na stronie Kontakt lub bezpośrednio pod adresem apolonia@apolonia.com.pl
  • telefon: 22 425 95 90 / 22 425 95 91 / 515 940 201